Lagu Iban

Wednesday 28 March 2012

Sekeda Pengingat Lebuh aku Ti Gawa Di Menua Orang

Pengingat Dimenua Orang... (Turkmenistan)

 Pengingat Lebuh Salji di Rig T20, Caspian Sea Turkmenistan

 Nyau gegetak isi laban ti celap tang di tat ke, laban ti deka ngambi gambar pengingat di Tasik Meko Munyi ko sida niang ine Kelia ke belandik ke Tasik Meko.

 Trip Pulai ke Menua, Ba airport Ashgabat. Seilu-ilu kediri-diri

 Bala kaban Pupu bangsa....

 Ba Gym, lebuh lemai ari maia ke bisi awak...

 Enggau Bathir, siko ari orang Local (Manager DHI) lebuh ti makai ba siti restaurant

 Enggau Rames Weatherford, Siko ari kaban aku anembiak Local Turkmen. Iya ti selalu maia aku raun-raun sebelah Turkmenbashy ngena kereta.

 Tuan Shansul, lebuh makai ba Jarrent Cafe

 Jarent Cafe

 Tuan Shansul, Jimmy, Aziz enggau aku empu ba Jarrent Cafe, makai serta ngirup local beer sebedau flight ke Ashgabat enggau ke Malaysia.

 Walton (DWN -Scomi)

 Syahdimin, Noramali, Pak Yudi enggau aku..posing geng nelayan.

 Posing bebala enggau indu Turkmen (Damac) ba rig T20 @ Saturn

 Lepak dalam bilik, meda movie. Bebai ke bekal ngambi ke enda ngetu kunyap-kunyap..hehehe

 Begulai enggau Pengabang (Welder Scomi)... kaban rapat... bela sama kaki chap ahh....

 Nadai pengawa ngambi gambar diri empu ....nyau boring meh jara nya...

Siti ari Platform ke baru tembu digaga Bala company Malaysia, MCRA Platform

 Lebuh maia ti mansa airport Thailand @ Bangkok ngambi gambar ba patut ke benung betarit ke naga.

 Begulai enggau Fakrat, Sapar - Local Turkmen enggau Lihan (Mud engineer)

 Head Hunter 

 Sekeda ari view gaya menua Turkmenbashy.

 Diambi ari dalam kereta. Laban enda tau terang endar ngambi gambar enggai ke di tangkap Polis. Menua tu bala foreigner enda tau ngambi gambar. Enda nemu nama kebuah, enda alah nyau dipinta sida duit legi...

 Agi baka menua kitai taun 70-an suba... lubang kapa nyebut nya. Tang penyamai menua tu cukup senang meli kereta. Nya alai maioh amat sida ke ngena Mercedes, BMW enggau maioh bangsa kereta ke manah-manah. Kira jauh murah ari kitai di Malaysia. Mina aku alit ati, dini enda sida service kereta nya, laban aku apin kala meda workshop @ bengkel dimenua tu. Tambah mega jalai enda nemu aku tungga, nyau belubang kiba kanan.

 Gaya gambar menua di Ashgabat, diambi aku ari dalam hotel ke endur aku diau (Gand Turkmen Hotel)

Lebuh maia ke raun-raun sebelan main deck ngecheck barang ke datai, segau-segau nyau ke puas duduk aja di opis. Naka iya penyelap, nyau tepenat asal tapa jari. 
Kediatu nya aja ke ulih kongsi aku ditu, ila upload baru ga.

No comments: