Lagu Iban

Sunday 13 May 2012

Koleksi Jamming Photo


Koleksi terkumpul gambar-gambar jamming & karaoke lebuh maia ti cuti dimenua. Begulai enggau bala kaban ti nandang main dirumah aku. Baka tudah diri sigi agi kusir-kusir ga laban ti baru berlajar ka cara bermain instrument muzik.


Nyau kepuas main bisi ga insur ari segi keserasian serta begiga ke kod-kod lagu ke kala didinga tang enda kala ditebah kediri ngena guitar.



Siko ari taiko bemain Guitar Philip Sibat, serta Jay benung bemain keyboard lebuh lemai ari dirumah aku. Dikena merindang lemai lebuh maia ti lepa nadai entu pengawa bukai.






Testing... main dirumah aku.
Enggai tinggal anak aku kitau-kitau bepegai ke mikropon...start belagu twinkle-twinkle little star...

Petunggal aku Inggur enggau starring aku....
Lebuh maia ti bermain di dewan masyrakat Ng Machan, benung setup instrument...
Diatu bala anembiak ke sama join group ALRB selalu traing ba dewan... Terima kasih ngagai Mr. Ganti jaga dewan ke meri kerjasama ngemendar ke sida bermain diak.

No comments: