Lagu Iban

Monday 26 March 2018

Lansa Kenang Pejalai Pengidup Aku

Asai ke diambi mimpi, semua penusah ke nuntung nadai disadang nyadi. Mensia ke meda mina nemu berati tang enda baka ati diri empu ke napi nanggung penusah ke udah nyadi.
Ukai mina lenyau mensia tang aku udah lenyau semua ya. Besai amai penguji petara, penguji ke cukup pemedis ditanggung ngerarat ke semua sekali.

Dalam pemedis aku enda kala nesal laban arinya aku maioh berlajar. Belajar ngelala mensia, ngelala sapa kaban ke amat amat kaban.
Puas nguji ngangkat kediri tang makin aku nguji makin balat aku diuji. Ati ke nyima, ati ke asa enda alah dikemana semampai tetemu ke utai ke enda menyana. Ai mata udah nadai agi, langkang empa pemaioh udah midang. Sebana ukai utai diguna agi, laban aku nemu nyangka tu utai ke deka petara meri penguji ke siko anak mensia.

Aku ngumbai aku tusah, munyi ko sempama " Nyabak kediri enda beselipar tang aku padam sedu meda sekeda mensia ke nadai kaki alai ngerasuk ke selipar".
Bakani kati penguji siti ari utai ke ngeransing ke ati...ngangkat kediri ..

Tang aku nemu, dalam pemedis petara bisi nipang meri aku siko orang ke amat amat mutus ati ngangkat ke aku. Semina aku nemu bakani ko jalai cerita taja bisi cerita tempa enda nyamai didinga.
Mina siti pengarap aku mujur jemah ila, ulih pulai baka pengidup suba.

Coretan 2018.

No comments: