Lagu Iban

Monday 9 June 2014

Cerita pengawa bekebun sawit- Ngemuah

Cerita pengawa bekebun sawit - Ngemuah

Menyadi aku Leo @ Apai Andrian enggau nganjung bala kuli ngemuah sawit di Pakan

Trip keterubash nyampau ga ulih, nyau penuh ga bucket. Kira ke ok meh upai diri ga baru 3 taun lebih mimit umur sawit udah ditanam udah ngeluar ke hasil ga. Buah berat dalam 6Kg ngagai 10kg. Tambah mega bedau sampal bebuah magang, lebih separuh ke empai ngeluar ke buah.

Trip kedua di kebun sawit aku di Machan. Nyampau diri ga mina ke enda penuh bucket meh. Laban ke bedau sampal bebuah magang. 

Kebun sawit aku di Pakan.

Pemesai sawit aku diatu. Baru ngangkat kediri meh tudah sawit tu.

Pemesai tandan sawit aku kediatu, arap ke taun baru besai agi serta berat agi meh. Bisi ga kantau lebih ila.

Tu gambar lebuh ke baru belabuh ngisi buah ke bucket.

View Kebun Sawit aku di Pakan

Apai aku. Nyadi driver enggau tukang jual buah sawit.


No comments: